Wednesday, November 20, 2013

Issue 476

Здравствуйте, дорогие получатели рассылки!

Предлагаем Вам 476-й выпуск электронной рассылки для кыргызстанских выпускников программ Госдепартамента США. Вы получаете данное сообщение потому, что Вы либо являетесь выпускником программы обмена, спонсируемой правительством США, либо Вы запросили данную информацию.  В настоящее время в списке получателей рассылки зарегистрировано более 1000 электронных адресов.

Электронная рассылка для кыргызстанских выпускников программ Госдепартамента США предназначена для информирования о мероприятиях, проводимых для выпускников, а также для распространения новостей и объявлений от АЙРЕКС, АКСЕЛС, Посольства США в Кыргызстане и других организаций о вакансиях, грантовых программах, стипендиях для учебы и стажировок и  других возможностях для личного, академического и профессионального роста.  Информация рассылается один раз в неделю.  Вы вправе распространять ее среди всех заинтересованных лиц.

У этого сообщения нет приложений, поэтому из соображений безопасности не открывайте возможных прикрепленных  файлов. Для Вашего удобства, теперь выпуски электронной рассылки размещаются в формате word по адресу http://www.irex.kg/en/alumni/newsletter.html  и http://www.facebook.com/IREXKyrgyzstan Если Вы желаете распространить какую-либо информацию по данной рассылке, пожалуйста, отправьте соответствующее сообщение на адрес alumni-kg+owners@irex.org не позднее 13:00 каждую среду.

Сообщения, отправленные напрямую на электронный адрес рассылки, блокируются.

Сегодня 20 ноября 2013 г. В этом выпуске:

1) ANNOUNCEMENTS/ ОБЪЯВЛЕНИЯ

1.     СТИПЕНДИИ ESCA, ЕВРОПЕЙСКАЯ ШКОЛА В ЦЕНТРАЛЬНОЙ АЗИИ. ПОСЛЕДНИЙ СРОК ПРИЕМА ЗАЯВОК: 29 НОЯБРЯ 2013 Г.
2.     MA SCHOLARSHIP IN POLITICS & SECURITY, OSCE ACADEMY, BISHKEK, KYRGYZSTAN. DEADLINE: APRIL 5, 2014

2) VACANCIES / ВАКАНСИИ:

1.   VACANCY: АДМИНИСТРАТИВНО-ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖЕР, SEARCH FOR COMMON GROUND, БИШКЕК, КЫРГЫЗСТАН. ПОСЛЕДНИЙ СРОК ПРИЕМА РЕЗЮМЕ: 22 НОЯБРЯ 2013 Г.
2.     VACANCY: ADMINISTRATIVE ASSISTANT, UN WFP, BISHKEK, KYRGYZSTAN. DEADLINE: NOVEMBER 22, 2013
3.     VACANCY: NATIONAL EXPERT, EMBASSY OF SWITZERLAND IN THE KYRGYZ REPUBLIC, BISHKEK. DEADLINE: NOVEMBER 30, 2013
4.     VACANCY: PROGRAM ASSISTANT, OSCE, BISHKEK, KYRGYZSTAN. DEADLINE: NOVEMBER 24, 2013
5.     ВАКАНСИЯ: ПРОГРАММНЫЙ МЕНЕДЖЕР, ПРЕДСТАВИТЕЛЬСТВО ИНТЕРНЬЮС НЕТУОРК, БИШКЕК, КЫРГЫЗСТАН. ПОСЛЕДНИЙ СРОК ПРИЕМА РЕЗЮМЕ: 26 НОЯБРЯ 2013 Г.  
6.     ВАКАНСИИ: МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТОВ, АНАЛИТИК (2 ВАКАНСИИ), М-VECTOR, БИШКЕК, КЫРГЫЗСТАН.

*************************************************
ANNOUNCEMENTS/ ОБЪЯВЛЕНИЯ
*************************************************

1.     СТИПЕНДИИ ESCA, ЕВРОПЕЙСКАЯ ШКОЛА В ЦЕНТРАЛЬНОЙ АЗИИ. ПОСЛЕДНИЙ СРОК ПРИЕМА ЗАЯВОК: 29 НОЯБРЯ 2013 Г.

ESCA объявляет набор на стипендиальные места, которые будут присуждены детям граждан Кыргызской Республики на получение среднего школьного образования с 13 лет до 17/18 лет, учитывая, что ребенок и родители соответствуют условиям и правилам стипендиальной программы ESCA.

Цели стипендии

1.   Предоставить образование международного стандарта на английском языке талантливым детям, чьи родители сами не в силах покрыть оплату за обучение в ESCA.
2.      Развить потенциальных лидеров среди местных жителей.
3.  Поддерживать тесные отношения между кыргызскими и иностранными детьми для улучшения социального взаимодействия и взаимопонимания.
4.     Предоставить возможность местным детям получить образование на английском языке и получить опыт обучения в Европейском стиле, чтобы в дальнейшем иметь возможность продолжить обучение в международных школах, колледжах и университетах.

Требования к заявителям

1.     Заявители должны быть гражданами или легальными резидентами Кыргызской Республики. 
2.     Заявители должны быть в возрасте 13 лет к 1 сентября 2013 г.
3.  Заявители должны иметь хорошие знания английского языка и быть в состоянии учиться на английском языке и следовать учебной программе Международных Экзаменов Кембриджа.
4.  Заявители должны пройти вступительные экзамены на английском языке по математике, естественным наукам и английскому языку.
5.     Родители заявителей должны предоставить свидетельство того, что они не могут покрыть настоящую оплату за обучение сами, включая свидетельство того, что их ежемесячный доход не превышает 3000 долларов США.

Заявки представить до17.00 пятницы 29 ноября 2013

Подробная информация  и форма анкеты – на сайте: http://www.esca.kg/admissions/scholarships/

Пожалуйста, свяжитесь с Мирзат Осмоновой по +996 312 21 44 06 или напишите на admissions@esca.kg если у Вас возникли вопросы.

2.     MA SCHOLARSHIP IN POLITICS & SECURITY, OSCE ACADEMY, BISHKEK, KYRGYZSTAN. DEADLINE: APRIL 5, 2014

The OSCE Academy in Bishkek is inviting applications for the Master of Arts in Politics and Security Programme 2014-2015. The Programme offers advanced courses in political science, international relations and a range of applied disciplines in comprehensive security and conflict prevention and resolution with a focus on Central Asia. Applicants of Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan and Afghanistan can apply for this Masters scholarship. Funding covers airfare, monthly stipend, housing allowance, health insurance, child allowance and single parent support. Application deadline is 5 April, 2014.

Study Subject(s): Scholarships are awarded for the Master of Arts in Politics and Security Programme. The Programme offers advanced courses in political science, international relations and a range of applied disciplines in comprehensive security and conflict prevention and resolution with a focus on Central Asia.
Course Level: This scholarship is for pursuing Masters- MA degree level at OSCE Academy in Bishkek.
Scholarship Provider: The OSCE Academy in Bishkek a number of OSCE participating states and partner institutions.

Scholarship can be taken at: Kyrgyzstan

Eligibility: -Applicants must meet the following admission criteria:
·         Successful completion of an academic degree of higher education (BA, MA, MSc, Diploma) in Political Science and other related fields, or enrollment in the final year of an undergraduate degree excellent knowledge of English.
·         Applicants should be not be older than 32 on 1 September 2014 Citizenship of Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan and Afghanistan.
·         Applicants from other OSCE participating states can be accepted for the programme, but on a limited basis only.

Scholarship Open for Students of Following Countries: Students of Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan and Afghanistan can apply for this scholarship.

Scholarship Description: The OSCE Academy in Bishkek is now accepting applications for the Master of Arts in Politics and Security Programme 2014-2015. The Programme offers advanced courses in political science, international relations and a range of applied disciplines in comprehensive security and conflict prevention and resolution with a focus on Central Asia. The MA programme is supported by the OSCE and a number of OSCE participating states and partner institutions. The coursework starts on 1 September 2014 and finishes on 30 September 2015.

Number of award(s): Not Known

Duration of award(s): The coursework starts on 1 September 2014 and finishes on 30 September 2015.

What does it cover? The OSCE Academy in Bishkek covers: Round trip travel expenses within Central Asia Monthly stipend of EUR 180 per month Housing allowance of EUR 95 for non-residents of Bishkek Health insurance (Citizens of Kyrgyzstan are not eligible for insurance) Child allowance of EUR 15 per child and single parent support (Medical insurance, transportation and visa costs are NOT provided for spouses and children).

Selection Criteria: Not Known

Notification: Please note that due to large number of applications, the Academy will contact shortlisted applicants only.

How to Apply:

Submitting an application to the MA in Politics and Security programme requires the following:

·         Completed Application Form. The form can be downloaded from the website. It is also circulated together with the Call for Applications. All the fields of the Application Form must be completed. Incomplete applications will not be considered.
·         Scanned copies of previous degree certificates/diplomas and transcripts. If the documents are in languages other than English or Russian, a certified translation into English or Russian is required. The documents are accepted in scanned version at master@osce-academy.net
·         Download the application form

Scholarship Application Deadline: The deadline for applications is 5 April, 2014.

Further Official Scholarship Information and Application

Scholarship Tags: 2014, Afghanistan, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Political Science, Scholarship, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan

Read more: 2014/15 Masters Scholarship in Politics and Security, Kyrgyzstan : 2013 2014 Scholarship Positions

**************************************************
VACANCIES / ВАКАНСИИ:
**************************************************

1.     VACANCY: АДМИНИСТРАТИВНО-ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖЕР, SEARCH FOR COMMON GROUND, БИШКЕК, КЫРГЫЗСТАН. ПОСЛЕДНИЙ СРОК ПРИЕМА РЕЗЮМЕ: 22 НОЯБРЯ 2013 Г.

Search for Сommon Ground в Кыргызской Республике объявляет конкурс на вакансию: административно-финансовый менеджер

Подотчетен страновому директору и несет ответственность за эффективный учет и контроль, финансовый менеджмент, разработку бюджетов и прогнозов, управление субгрантами и контрактами в соответствии с внутренними, национальными и международными требованиями доноров

Подробную информацию о вакансии можно найти по ссылке: http://employment.sfcg.org/jobs/finance-and-administrative-manager/

Резюме и сопроводительное письмо на английском языке не позднее 17 часов 22 ноября 2013 г. отправить по e-mail: sfcg.kg.vacancies@gmail.com

2.     VACANCY: ADMINISTRATIVE ASSISTANT, UN WFP, BISHKEK, KYRGYZSTAN. DEADLINE: NOVEMBER 22, 2013

Accountabilities: Within delegated authority, Administrative Assistant will be responsible for the following duties:

·         Extract and input data from various sources in administrative, human resource, procurement and other WFP corporate systems;
·         Extract, input, review for accuracy and file data from various sources;
·         Maintain a selected number of administrative control records, such as for commitments and expenditures, travel, insurance, procurement and other;
·         Initiate and process administrative actions such as those found in human resources, travel, procurement, disbursement;
·         Monitor status of expenditures and allotments through WFP corporate systems, record variations, update budget tables and consolidate data;
·         Review status of relevant expenditures and compare with approved budget; Assist in preparation of budget performance submissions;
·         Review supporting documentation, verify claims for action and conformance with administrative rules and regulations and liaise with other offices as appropriate;
·         Make computations, calculations and estimates and prepare various reports or periodic reports including tables, charts, statistics by providing basic analysis as requested;
·         Respond to queries from a variety of sources by providing information, advice and guidance on rules and regulations related to area of work or direct to the most appropriate source;
·         Receive telephone calls and refer them to the appropriate source or reply personally to simple queries when possible;
·         Draft moderately complex correspondence related to the area of responsibility;
·         Design and update charts and tables utilizing graphic tools, design hard copy and computer resident forms; initiate, update and track computer assisted processing of administrative actions;
·         Assist with day-to-day administration of contracts with external contractors; check contractors’ invoices against the goods and services provided and process payments;
·         Search for, retrieve, compile, assemble and archive a variety of statistical data from computer files, records, reports or from other sources for internal/external use; Provide analysis as requested;
·         Make travel arrangements in line with administrative rules and procedures;
·         Provide information related to the above functions and exchange a variety of statistical information;
·         Coordinate and/or arrange meetings such as workshops and seminars;
·         Coordinate extensively with service units and liaise frequently with staff both at the duty station and outside the duty station of assignment;
·         Set up, classify and maintain files;
·         Initiate and modify automated transactions;
·         Perform other related duties as required.

Expected Results:

With initiative and judgement produces organised, quality technical and specialized work with well documented records and with well analysed data; Demonstrated responsibility for completion of specialized complex processes and activities requiring some interpretation of rules and practices; Recommends an appropriate course of action to staff at various levels within assigned function; Responsibility is taken for completion of processes and delivery of consistent service. Unforeseen situations are addressed by seeking advice and guidance from supervisor, as necessary. Work is integrated with other specialists or entities; May assign work to staff in lower grades.

Critical Success Factors:

Ability to obtain or give factual information of a non-routine nature involving interpretation of facts and requiring clarity of expression. Ability to train other staff regarding relevant work responsibilities. Ability to work in a team environment and coordinate assignments to achieve consistency in service delivery and common goals. Ability to maintain relationships and perform as a reliable service provider or partner; Ability to analyze and recommend a course of action to staff at various levels. Ability to prioritize own work and assign work to other staff in lower grades.

Education:

Completion of secondary school education.

Experience:

At least four years of progressively responsible work experience, including at least two years in administrative services, preferably with an international organisation.

Knowledge:

Training and/or experience utilising computers, including word processing, spreadsheet and other WFP standard software packages and systems. General knowledge of UN system administrative policies, rules, regulations and procedures in the area of administration.

Language:

Fluency in English and Russian, knowledge of Kyrgyz is an asset.

Desirable skills:

Formal training in administration and/or accounting. Working experience in the area of office administration, finance, human resources, transport, procurement and travel.

Background               

All interested candidates must send their P.11, CV, a cover letter in English and at least 3 references with indication of position title to wfp.bishkek@wfp.org by 17:00, 22 November 2013. Applications without P.11 form will not be considered. Only suitable candidates will be invited for interview.

“Qualified female applicants are encouraged to apply”


3.     VACANCY: NATIONAL EXPERT, EMBASSY OF SWITZERLAND IN THE KYRGYZ REPUBLIC, BISHKEK. DEADLINE: NOVEMBER 30, 2013

Date of Entry on Duty:               December 2013 or January 2014
Mission duration: max.              20 Working days

The Swiss Embassy in the Kyrgyz Republic is searching for the National expert specializing in local governance and self-governance to contribute, together with an International expert to the design of a project for supporting public service improvement in the Kyrgyz Republic.

The mission will take place in Bishkek and one more oblast, over a period period of one month (est. 20 working days), in December-January.

Qualifications and skills

·         Master’s Degree in Law, Public administration, Economics, Development Studies or related fields;
·         Able to conduct interviews in Russian and/or Kyrgyz languages as well as appreciation of local customs and traditions will be an advantage;
·         Ability to develop good relations with the differing tiers of local self-governments (elected members and appointed officials) and working in an inclusive way.
·         Knowledge of assessment and evaluation tools and methods
·         A thorough understanding of the political decentralisation process and good governance practice at the local level in the Kyrgyz Republic;
·         10 years of extensive experience of working on local governance issues (elected members of Local Self-Governments and administrative staff);
·         Extensive experience of analyzing the laws and by laws and their impact
·         Excellent communication and analytical and report writing skills;
·         Excellent English skills - use of simple and clear language;
·         Computer literacy
·         Remuneration Package: in line with the expertise and qualifications of the candidate

If you wish to apply for this position, please provide your resume and full contact details by sending them to: jyparkul.shabdankulova@eda.admin.ch ToRs will be shared with pre-selected candidates.

Online applications submission deadline is on 30 November 2013, 18:00.

4.     VACANCY: PROGRAM ASSISTANT, OSCE, BISHKEK, KYRGYZSTAN. DEADLINE: NOVEMBER 24, 2013

Vacancy Notice Number:         VNKYRG00501
Vacancy Type:                            Local Contracted
Field of Expertise:                      GENERAL STAFF/MONITORING/Police Reform Programme
Grade:                                          G5
OSCE Mission/Institution:         OSCE Centre in Bishkek
Duty Station:                                Bishkek, Kyrgyzstan
No. of Positions:                         1
Date of Entry on Duty:               16-Dec-2013

Tasks and Responsibilities:

Under supervision of the Organised Crime Adviser, the incumbent:

·         Assists in the implementation, monitoring and reporting of projects;
·         Assists in coordination of operational and administrative functions within projects of the Police Reform Programme;
·         Compiles general background information from available sources for the preparation of project proposals and project reports;
·         Assists in establishing and maintaining liaison with partners for implementation, following up on all aspects of the project, reports regularly to the Organised Crime Adviser, prepares various written outputs, draft background and briefing papers;
·         Provides inputs for all reporting exercises (regular and ad hoc),
·         Organizes meetings, seminars, round-table discussions and trainings;
·         Supports the project/programme implementation through secretarial support in making arrangements and appointments for meetings with implementing partners,
·         Assists in the preparation and implementation of OSCE visits, arranges travels and accommodations and takes minutes of meetings;
·         Provides translation/interpretation services in the Police Reform Programme;
·         Performs other related duties as requested.
·         Necessary Qualifications:
·         University degree in humanitarian sciences, linguistics;
·         Courses in office administration, secretarial and translation/interpreting are desirable;
·         Minimum four years of working experience as secretary and office manager or in other related field, part of which should preferably have been in an international environment, with established interpretation and translation skills (Russian/Kyrgyz/English).
·Computer literate with practical experience in Microsoft packages.

Remuneration Package:
Monthly remuneration, subject to social security deductions is 660.58 Euro/month. Social benefits will include Organization for Security and Co-operation in Europe participation in the Vanbreda medical insurance scheme and the OSCE Provident Fund.

If you wish to apply for this position, please use the OSCE's online application link found under http://www.osce.org/employment Online applications submission deadline is on 24 November 2013, 18:00.

Please, note that this vacancy is open for competition amongst both local and foreign citizens.
The OSCE is committed to achieving a better balance of women and men within the Organization. Female candidates are particularly encouraged to apply.

Please, note that in the event of invitation for interview, the OSCE is unable to reimburse costs incurred.

5.     ВАКАНСИЯ: ПРОГРАММНЫЙ МЕНЕДЖЕР, ПРЕДСТАВИТЕЛЬСТВО ИНТЕРНЬЮС НЕТУОРК, ИНТЕРНЬЮС, БИШКЕК, КЫРГЫЗСТАН. ПОСЛЕДНИЙ СРОК ПОДАЧИ РЕЗЮМЕ: 26 НОЯБРЯ 2013 Г. 

Срок подачи:              до 26 ноября 2013
Занятость:                  полная
Срок найма:                до конца июля 2014 года с возможным продлением.
Местоположение:     Бишкек, Кыргызская Республика

Краткое изложение обязанностей

·         В рамках действующего регионального проекта занимается пополнением банка обмена телевизионным контентом, оформлением договоров по обмену программами с медиа-производителями, координирует работу продакшн-группы Представительства, а также иной деятельностью связанной с ведением данного проекта:
·         Осуществляет редакционный контроль и руководит производством программы «Открытая Азия»;
·         Принимает отчетные программы, проверяет их творческое и техническое качество;
·         Оказывает содействие в администрировании проектов и грантовых программ Представительства;
·         Оказывает содействие в мониторинге одобренных проектов, включая выезд на места по необходимости;
·         Принимает участие в оценке расходов и разработке бюджетов совместно с финансовым менеджером;
·         Участвует в разработке новых проектов, составляет проектные заявки и проводит работу с партнерскими организациями по совместным проектам;
·         Осуществляет координацию других проектов Представительства;
·         Курирует работу с сайтом Представительства и PR деятельность;
·         Отслеживает события в медиа сфере, общественно-политической, экономической, социальной и других сферах страны;
·         Представляет интересы Представительства и принимает участие во встречах и конференциях по поручению Руководства.

Требования к кандидату

·         Опыт руководства медиа программами/проектами не менее 5 лет (в международных организациях или НПО предпочтительно);
·         Опыт составления грантовых/проектных заявок;
·         Общее знания в сфере масс-медиа;
·         Опыт работы в СМИ;
·         Хорошее знание разговорного и письменного английского и русского языков (знание кыргызского языка является преимуществом);
·         Компьютерная грамотность;
·         Инициативность, коммуникабельность, умение работать в команде и автономно.

Всем заинтересованным кандидатам необходимо предоставить резюме, сопроводительное письмо и 2 рекомендательных письма в офис Представительства до 18:00, 26 ноября 2013 года, или выслать документы на следующий адрес job@internews.kg

Наиболее подходящие кандидаты будут приглашены на собеседование лично или по электронной почте.

6.     ВАКАНСИИ: МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТОВ, АНАЛИТИК (2 ВАКАНСИИ), М-VECTOR, БИШКЕК, КЫРГЫЗСТАН.

М-Vector  - является уникальной по духу и культуре компанией. Наших сотрудников отличает огромная работоспособность, высочайший уровень ответственности, приверженность максимальному качеству работы, и вместе с тем – юмор, готовность прийти друг другу на помощь, открытость, ответственность перед обществом.
Мы растем, ставим перед собой все более масштабные и интересные задачи, и нам требуются умные, талантливые, думающие люди. Если вы хотите стать частью нашей компании и попробовать себя в исследованиях, консалтинге или тренингах присоединяйтесь к нам!
Нам нравятся те, кто много читает, много задает вопросов, постоянно ищет, а главное находит то, что приводит к лучшим результатам.

Мы ищем людей с огромным, непреодолимым, почти пугающим желанием работать в нашей компании!

Вакансия : Менеджер проектов

·         Специалист в области управления проектами, который несет ответственность за планирование, подготовку и исполнение конкретного проекта.
·         С высшим образованием, желательно в сфере Менеджмента, Маркетинга, Бизнес - администрирования.
·         Опыт в аналогичной сфере (Управление проектами, Маркетинг, Исследование рынка, Социология)
·         Аналитические навыки – умение хорошо, грамотно, логично писать, обрабатывать большие объемы информации, грамотно излагать свои мысли, работать с цифрами, графиками, диаграммами;  задача менеджера проекта не только в том, чтобы самому писать хорошие аналитические отчеты, но и помогать в написании отчетов менее опытным аналитикам, проверять и корректировать материалы своих подчиненных;
·         Коммуникативные навыки – менеджер проектов должен уметь выстраивать эффективные внутренние (коллеги, подчиненные) и внешние (клиенты, партнеры) коммуникации.
·         Высокая степень Самостоятельности  - умение лично выстраивать свой рабочий процесс для выполнения поставленных задач в оговоренный срок, а также необходимость владения навыками тайм-менеджмента для того, чтобы четко распределять трудовые нагрузки.
·         Ответственность – умение обстоятельно анализировать ситуацию, заранее прогнозировать последствия своих действий или бездействий в данной ситуации.

Чего мы ждем?

Управление проектом — довольно сложная задача, требующая от специалиста тонкого чутья в области организационных и межличностных вопросов. Хороший специалист должен уметь координировать работу многих специалистов, которые до этого не имели опыта совместной работы.

Как мы будем работать?

·         Вам дают идею, а вы обдумываете, как её осуществить;
·         Вам объясняют идею и цель замысла, устанавливают временные рамки. А вы сами уже определяетесь, возможно ли и необходимо ли выполнение такого проекта и думаете, как воплотить эту идею в реальность.
·         Вам дают команду, а вы самостоятельно распределяете задачи, осуществляете контроль выполнения поставленных целей.

Вакансия: Аналитик

Требования:

·         Образование: высшее, желательно экономическое или маркетинговое (социологическое или психологическое)
·         Базовые знания экономики и статистики
·         Предпочтение отдается кандидатам, имеющим опыт работы в компаниях в направлении анализа рынка более 1 года
·         Знание основ маркетинга, методов и способов проведения маркетинговых исследований
·         Уверенный пользователь ПК (MS Office, в том числе MS Power Point). отличные навыки работы в MS Excel (сводные таблицы, работа с большим массивом информации, опыт работы с макросами)
·         Знание русского, английского языка

Функциональные обязанности:

·         Поиск тендерных предложений;
·         Разработка технического предложения для клиентов;
·         Разработка календарного графика проекта;
·         Разработка и апробирования вопросников;
·         Работа с БД, приложениями, графиками;
·         Анализ, сверка и форматирование полученной информации;
·         Подготовка финального отчета по проекту;
·         Организация и презентация отчета для клиентов.

Личные качества:

·         Аналитический склад ума‚ внимательность‚ усидчивость‚ системность мышления.
·         Инициативность;
·         Желание профессионального и личностного роста;
·         Мотивация к достижению успеха;
·         Ответственность;
·         Желание работать в команде;
·         Исполнительность;

График, условия работы будут зависеть от квалификации и потенциала кандидатов.

Все вопросы по тел 0 (312) – 51-18-15 Татьяна

Резюме на адрес  tatyana.kan@m-vector.com


********************************************
END OF THE 476th LISTSERV ISSUE

*********************************************

ShareThis